perjantai 30. maaliskuuta 2012




oih ja voih..lukijan pyynnöstä minä olin malli..
elikkä takki joka edellisessä tekstissä,on nyt minun päälläni..hävettää,en osaa olla kuvissa!laitoin sen kumminkin,ei pidä ajatella aina seuraamuksia!
ja oih,minun uusi ompelukoneeni saapui vihdinkin.se on niin kaunis että sille piti keittiöön rakentaa oma nurkkaus,oi kun oisi isompi asumuskin..no sillä se nyt nököttää ja odottaa käyttäjäänsä,ei kaapissa vaan PÖYDÄLLÄ!!!!singerin juhlamalli.ihana!!
viimoiseksi tyttäreni muutamia kuukausia sitten tekemä taideteos.tämä on niin herkkä että ihan naurattaa!!!minulla on vain yksi tyttö ja neljä poikaa.yksikään poika ei ole minulle sydämiä piirtänyt joten nyt otan nämä kiiluvin silmin vastaan..voih,on nissä eroja,tytöissä ja pojissa!!


2 kommenttia:

  1. Jippii! Kyllä siusta vielä malli tulee :) kiitos. MuttaMUTTAmutta! Mistä voi saada noin jumalaisen hienoja ompelukoneita? auts!

    VastaaPoista
  2. ompelukonekauppa.fi tais olla..singerin juhlamalli on tämä.en minä konetta ois tarvinnu mutta kun näin tämän niin tarvitsin ehdottomasti!!

    VastaaPoista