tiistai 25. helmikuuta 2014

kesää kohti mennään!!

näitä tunikoita olen tehnyt jo pari aiemmin ja yhtä takkikaavaa piirtäessäni löysin lehden välistä taas nämä tunikan kaavat.
hmmm..ehken kaavoille olisi parempikin säilytyspaikka mutta..
heti iski halu tehdä tytölle tunika jos toinenkin ja juurikin kivat kankaat löytyi kangaspinosta.
kaava siis OTTO BREN LUCKY CAT.
vähän taisin pidentää helmaa mutta muistaakseni en muita muutoksia tehnyt.
ai niin,resorit leikattu silleen tuntumalla vaan..
maatuskat pehemiältä ja mansikat käpyseltä.
käyttäjä ei oikein enää tykkää mallina olosta mutta..











voi olla että näitä tulee tytölle enemmänkin,me niin tykätään!

aurinko pilkahteli äsken ja heti tuli kaipaus kesään!!
tulle se sieltä!!
jibiiii!!

                                                    AURINKOA TEILLE KAIKILLE!!!

6 kommenttia:

  1. Täytyykin laittaa kokeiluun tuo kaava! Hienot tunikat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotkut sanoneet että on säkkimalli,en tiedä.meille kävi hyvin.
      ja minä käytin vielä resoria noihin kaitaleihin niin sai sillä vedettyä ryppyä enemmän.
      kiitos sinulle ja kivoja kokeiluja!

      Poista
  2. On kyllä kivan mallisia mustakin noi tunikat, ei yhtään säkkimallisia! Ja kankaatkin on meheviä. Itsekin aina metsästän herkullisia kankaita, joille voisi myöhemmin olla käyttöä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!minä yleensä ostan kun ainakin suurinpiirtein tiedän käyttökohteen mutta kiva kun on jotain varastossa kun huikee idis tulee!!

      Poista
  3. Kivan kesäisiä!
    Mä olen myös tykästynyt tuohon kaavaan, mutta helmaan en ole vielä kertaakaan laittanut siihen kuuluvaa resoria vaan olen jättänyt hulmuamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin muuten,joo,ehken voisi suoraksikin jättää!
      ja kiitos!

      Poista