torstai 3. heinäkuuta 2014

Mummomekkonen..

Viime viikonloppuna käväisimme Helsingissä ja Tuskafestareilla.
 Oih ja Voih, minä niin tykkään Helsingistä!!
Ja koskapa olin kuullut Herttoniemen Marimekkokaupasta niin suunnistinpa sinne sitten.
Itse valmisvaatepuoli ei niinkään innostanut mutta kangaspuolelle suunnistin hetimiten.
(kivoja sukkahousuja koetin etsiä kuitenkin matkalla..)
Joitain kankaita sitten ostinkin mutta toooosi maltilla, ehkä olin odottanut jotain superaleja mutta kun niitä ei ollut niin tyydyin 4,5 metriin kankaita ja kävelin pois.
(mieleisiä sukkiksia ei löytynyt..)
Yhden kankaan jo silppusin ja kasasin ja se on tässä:









 Tämä mekkokaava on juurikin se sama joka on ollut käytössä jo monessa mekossa mutta tykkään vaan niin kovasti.
Töissähän jo käväsin mekolla ja koska sää on mitä on niin mekon päälle piti laittaa neuletakki sekä nahkatakki. Huih!
Tällä hetkellä olen kovin tykästynyt tuohon tilattuun keinonahkatakkiini ja pikkuisen surkuttelin Kuje-kenkiäni kun ne hieman mustuivat festareilla, voih!
Ai niin, tyttöni sanoi tämän mekon näyttävän ihan mummon mekolta..

Minä aloin jo odottamaan seuraavaa Helsingin reissua joka onkin sitten parin viikon päästä ja ihan erilaisissa tunnelmissa koska lapsukaisia lähtee mukaan.


                                 KAUNISTA VIIKONLOPUN ALKUA KAIKILLE!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti