maanantai 9. huhtikuuta 2012

ihana pääsiäinen,ihan vain siksi kun oli lomaa eli aikaa!!
tulipahan tehtyä valmista eli valmistui kaheksan mekkoa,kolme paitaa ja ylenmäärin pipoja..pipot siksi kun minä en tykkää jättää  tilkkuja kaappiin vaan teen mieluummin niistä heti jotain valmista.pipot ovat hyvät niin kauan kuin keksin jonkin muun niiden tilalle.pikku kukkaroita yritin mutta jotenkin se ei ottanut onnistuakseen,taktiikkaa hiottava selkeesti!
minulla on ollut viikon verran ompelunurkkaus ja olen niiiiiin onnellinen siitä,nyt tulee paljon valmista joten sukulaiset,tiedätte odottaa tekstiilejä..
 pallohelma mekkoja eurokankaan kankaista..
 minun mekko,vaihteeksi jokin muu kuin liivimekko.tämä on kiva!!
 pipojapipojapipoja..monen kokoisia mutta malli on sama!!
 tämä oli tämän päivän tekopino..jätskimekko jäi vielä odottamaan ompelua..ehkä huomenna sitten sekin valmistuu..
 minun nurkkaus..
 oleellinen asia nurkassa toimimista on musiikki!!sara,jukka-poika,raappana,maritta kuula,kauko röyhkä tytär,egotrippi,tohtori orff,absoluuttinen nollapiste,yup...kaikenmoista kuuluu muttei radiota!
 pojat sai paidat ja pipot..
tämä on pipojen malli vaikka koot vaihteleekin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti