sunnuntai 19. elokuuta 2012

viikko sitten kirppistelin veikon kanssa kun täällä kotokuopion satamassa oli kirppistapahtuma.
paikkahan oli mitä mainioin mutta voi kun oli taas ahtaasti myyjät siellä myymässä.joitain löytöjä sieltä tuli,aika vähäisesti,ottaen huomioon että kolme tuntia kierrettiin.
huippu tyyppi tuo meiän veikko kun jaksoikin minun kanssa siellä kierrellä,eikä nitissy yhtään.
 veikko löysi huippu löydön.pikku traktorin!!
 kierrokset kierrelty ja kotio lähössä..

 veikon löydöt!!
 minun löydöt..
ja nämäkin minulle..

tämä viikonloppu olikin sitten vain ompelua,kirppistavaroiden hinnottelua (välillä pitää jotain laittaa poiskin..)ja käytiinpä vähän kaupungillakin kun tarvetta on neppareille ja saumurin neuloille..


 torin liepeillä..aikas karu näkymä.toivotaan että se pian valmistuu!!

 kotona petosella taas.saatiin eräältä mummolta kehut:"ompas tytöillä nätit mekot",hihih,minua tytöteltiin,olipa kiva!
 minun talvitakki valmistui kaikkien muiden ompelusten ohessa tänä viikoloppuna.nyt täytyi alkaa ompelemaan myös lapsukaisille pitkähihaisia kun ilma viilenee..hurrrrrr,villasukat on käytössä jälleen!

kukkuu!!ja kuulumisiin!

2 kommenttia:

  1. Laita sinäkin teidän tulevan talven haalarit ja takit yms. tänne :) niin saan ihastella ja lisäsin sut vihdoin blogilistaani =)

    VastaaPoista
  2. juu,katellaan jos johonkin väliin saisin tyrkättyä..meillä etsinnässä toinen ticketin musta talvihaalari kokoa 104cm,yksi jo on..

    VastaaPoista