sunnuntai 17. marraskuuta 2013

nappihuppari itelle..

heippa!

tekasin itelleni hupparin eikä kaikki sitten menny ihan putkeen mutta pidettävä siitä kuitenkin tuli!

ensinnäkin tilasin käpyseltä kankaan ja olin jotenkin ajatellut että kuvio olisi paaaaljon suurempaa,hyvä laatuista collegekangasta kuitenkin ja kivan sävyistä joten otin kankaan saksien alle ja valitsin kaavaksi käsityökerho lehdestä 1/2010 hupparitakin kaavan.
muuttelin kaavaa kun olin jo aiemminkin sillä tehnyt ja todennut sen aika isoksi enkä vetoketjuakaan halunnut omaani ja hupustakin tahdoin hiippa mallisen ja taskut lisäsin erilaiset..
eli mikään ei oikeastaan sitten säilynyt kaavan mukaisena.
kun olin kappaleet leikannut niin huomasin että olin leikannut kankaat niin että langansuunta menee vaakaan..oih ja voih..
onneksi tämä kuitenkin joustaa joka suuntaan ja kuvio on sellainen ettei huomaa tuota virhettä niin ei tullut ihan kamalaa vahinkoa,pikkunen kolaus vaan taas omalle mielelle.
ompelu sujui hyvin kuitenkin ja tämän päivää olen hupparia käyttänyt.
hyvä se on!



 hauska sensuuri tuli tuohon yhteen kuvaan vesipisaran toimesta.
kuvaajana mulla on yleensä joku lapsista ja nyt oli väinö:


melkoisen tuulinen päivä ollut tänään.
sähkötkin katkesivat aamulla hetkeksi.

RAUHALLISTA VIIKON ALKUA TEILLE!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti