sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

minun keltaiset kujeet ja mätsäävä mekko!

keltaiset kengät oli etsinnässä ja googlettamalla löytyi vaikka mitä mutta ne oli kaikki korkkareita,uh,en minä semmosia osaa pitää.
mutta sitten löytyikin KUJE-kengät!!!
ihanat!keltaiset ja vielä pikkusen alennuksessakin!
minulle ne,tottakai!!
olin minä jo aiemminkin kujeita katsellut ja miettinyt mutta ne oli jotenkin vaan jäänyt ostamatta kun mietitytti tuo kokoasia,nyt sain kaverin kautta sovittaa kujeitani ennen ostopäätöstä joten se helpotti päätöstä!
koko vastasi juuri omaani!jesh,täydellistä!
kun on kengät niin tarvittiin vielä mekko.
kangaskasassa oli viime kesäinen kirppislöytö:3m marimekon ohutta puuvillaa ja kenkiin löytyi sopiva pitsiliinakin omista varastoista.vuori kangas piti käydä eurokankaasta hakemassa.
mekko tuli ja tykkään kovasti!











 nyt toivoisin kovasti sitä aurinkoa ja kuuntelen haloohelsinkiä!
niin ja suunnittelen että mitähän sitä seuraavaksi.
ehkä samanlainen toinen mekko mutta erikankaalla ja taskuilla kun taskut tästä unohtui.

                                        IHANATA SUUNNUNTAI PÄIVÄÄ KAIKILLE!



10 kommenttia: