keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

kaksospaidat..

eilen kävi mies postissa kun minä olin töissä ja kankaitahan sieltä tuli..
ranuan tenavakulmalta tähtiä ja traktoria!
reissu lähenee niin tuli pakottava tarve tehdä pojille uudet paidat,
ensi ajatus oli että ihan normisrti vaan yhden väristä yhdelle mutta kun muistin että nämä pojat on alkaneet hylkiä minun tekemiä niin piti keksiä joku jippo.
"hei,tehäänkö semmoset paiat että kaikki tietää teiän olevan kaksosia?"..(heh,minun huumoria!!)
"joo,voin minä sitten pitää joitain sinun tekemiä,vaikka tuota.."näin tokaisi väinö.
kun hyväksyntä oli tullut niin hopihopi,heti paidat samurin alle vaan!!
tämmöset tuli ja kelpasi kummallekkin!!




ja näillä lähetään.
myyrätkin kuulema lähtee reissuun mukaan,ne on poikien lempparit ja joskus hietsunkirpparilta löydettykkin.

mitään keltaista ihanaa en nyt kerennykkään reissuun tehdä itselleni mutta ehkä seuraavalle sitten.

ENSI KERRALLA EHKÄPÄ REISSUKUVASIA..
AURINKOA TEILLE!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti