maanantai 4. kesäkuuta 2012

oih,ihana viikonloppu takana.
olimme serkkuisen kanssa helsingissä ja mitäpä muutakaan sitä kierreltiin kuin kirppareita ja toki muutamat näyteikkuna ostokset tuli tehtyä..
voi,minä niin tykkään muutenkin helsingistä.onhan se suuri ja ihmeellinen kun tälläinen maalaistyttö sinne pari kertaa vuodessa eksyy.
en löydä enää vaatteitani peruskaupoista tai kuopiosta ylipäätään joten kiittelen että pari kertaa vuoteen pääsen ostoksille helsingin tai tampereen kirppareille.
muutamia mekkoja löytyi,pari laukkua,kankaita..aikalailla vain minulle vaikka toki pidin silmäni avoinna myös lasten vaatteille.tyttärelle löytyi jotain,muut jäivät tuliaisitta.
ja voi kun olisi toimiva auto niin saisi surutta ostella ihania asioita,nyt vähän jarrutti se että matkasin junalla..melkoisen painava oli silti tuo reppuni tulomatkalla.
tässä hieman kuviakin löydöksistäni..
 minulle löytyi kaikkea!!!yhdet kengätkin.ehkäpä pikkuisen jäi harmittamaan kun ei löytynyt enempää kankaita.
 tämä oli ihana.oikeastaan siitä tuli ihana sitten kun kuulin että myyjä oli itse virkannut nuo koristukset tuonne helmaan.
 tämä oli ihana kangas.joku oli tämän itse tehnyt.saa nähdä miltä se päällä näyttää,hengarissa se on ainakin ihana.
 kangasta,kuulema 60-luvulta.näin ainakin myyjä kertoi.luulenpa että tästä syntyy minulle syystakki tikkivuorella.
 tyttärelle vähän kesävaatetta ja alla oleva marimekko kangas taitaa päätyä samaiselle tyypille mekoksi.kengät on minun heikkous ja taas löytyi yhdet ihanat.
prinsessamekko prinsessalle!!

KIITOS HELSINKI JA HEINÄKUUSSA UUDESTAAN!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti