sunnuntai 27. tammikuuta 2013

ohoh..aika huristelee ohi hirmusta vauhtia..
tuntuu että elämää vilistää ohi busseissa istuessa,äh,niinkun meillä ei ole autoa ja ruuat haetaan bussilla ja sitten pitää aina kaikenlaista asiaa hoitaa ja tietenkin keskustassa eli taas istutaan bussissa..huoh!mutta hei eilinen lotto vielä tarkastamatta eli toivo elää!!
mutta niin,oon minä jotain muutakin tehny ku istunu bussissa nimittäin ommellut!!
tässäpä koostetta niistä:
 kukkatrikoon,2m, saksin kokonaan,niin kuin mulla tapana on.
siitä tuli parit kellohameet,t-paita ja mekko.ihan perusjuttuja siis.
 oijoi,näistä tykkäsin ite paljon!
takki kertulle,tuo isompi,ja koko testauksena myös pienempi 98cm.
olin ihan täpinöissäni kun löytyi niin kivasti vinonauhaan sopivat napit!!


 kerttua vähän ahisti kun hihat on hauiksesta hitusen kireät mutta pitää takkia silti!!
 tämäkin on takkitestaus ja jos minulla olisi se pikkuinen tyttö niin tämä olisi sille ihana!!
eli 98cm takki jonka päällinen pimennyskangasta ja sisällä musta tikkivuori.
kuten näkyy niin pikkusen kesken jäi kun vinonauhaa uupui 60cm ja vetoketjuakaan ei löytynyt kaapista..
niin ja sitten vielä paita josta tahtoisin mekon tai jotain..
tämän ongelmahan on että paita on kamalan lyhyt ja leveä ja olkasaumoista on väri lähtenyt.
bändi on loistava joten kyllä tästä on jotain vielä saatava!!
nostin paidan jo roikkumaan ompelunurkkaukseni seinälle että jos ideat tulisi paremmin päähäni!

TÄMMÖSTÄ NYT,ENSI KERRASTA EN TIIÄ.
HUOMENNA VETOKETJU-JA NAUHAKAUPOILLE ELI TAAS BUSSIIN ISTUMAAN,OUJEE..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti