torstai 9. toukokuuta 2013

unikkoja mulle ja tytölle..

lähtötilannehan oli se että tyttö tarvitsi takin joka kävisi mekkojen kanssa ja olemassa olevien kenkien kanssa myös..
olemassa olevat tennarit on vaaleanpunaiset ja yhdet on valkoiset kengät ja yhdet pinkit.
kaapissa olikin vuosi sitten kirpparilta ostettu kangaspalanen marimekon unikkoa,pikkusen miettimällä tuo metri sitten riitti hyvin tytön takkiin,vuoreksi serkulta saatua vuorikangasta.
resorit laitoin hihoihin jotta käyttöikä olisi mahdollisesti pidempi.
kaava oli käsityökerho lehdestä 3/2010 ja muuteltu toki alkuperäisestä tuo kaava.
hiippahuppukin tuossa on mutta ei sattunu nyt kuviin.





minun takkiin sain kankaan siskolta,se oli jostain löytäny kappakankaan joka just riitti takiksi minulle."tee jottain,vaikka tyynynpäällisiä.."se sano.
mutta ei sentään,en mää semmosia.
tuli tästä ihan kiva vaikka sini-valkoisuutta vähän vierastinkin.
takkikaava on samasta lehdestä kuin tyttärenkin.tosin minun takissa niin paljon muutosta ettei se oikeastaan enää ole sama kun lehdessä oleva.
kaavaa kavennettu ihan reilulla kädellä,taskut on tässä sivulla,resorit hihansuissa jne..

TÄMÄ PÄIVÄ ON OLLUT SADEPÄIVÄ JA VÄHÄN KESÄVAATEJUTTUJA OON ALOTELLU..NIITÄ KAI SITTEN ENSI KERRALLA.EHKÄ.

4 kommenttia:

  1. Kivat takit ja ihanat kuvat! Tuo unikko -kuosi on hassu, kun en siitä liiemmin tykkää, mutta näissä siun tekemissä takeissa se näyttää niin kivalle.... :)

    VastaaPoista
  2. kiitos!
    mullon vähä sama ollu unkkojen kanssa mutta sittemmin tykästyny,ehkä juuri siksi kun kankaat saanu halvalla..

    VastaaPoista
  3. Oi miten upea takki sinulla! Ja ihana uusi blogilöytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,tuo unikko ja sininen oli mulle aika nounou-yhdistelmä mutta testattava oli kuitenkin.Kiva siitä tuli.Tykkään itekii.Tervetuloa vaan blogiini!!

      Poista