maanantai 12. elokuuta 2013

helsingissä pyörähettiin..

oltiinpa tässä muutama päivä helsingissä.
voi että minä niin tykkään siitä kaupungista aina vaan enemmän!!
tällä kertaa mukana oli kolme vanhinta lasta ja mies.
serena ja korkeasaari käytiin sekä sitten extrana jäätiin tytön kanssa kaksin yhdeksi yöksi ja käytiin myös linnanmäellä.




 juu,mutta minua eniten sykähdytti hietalahden torin kirppis.
ooh,ihana oli käyskennellä,seurata ihmisiä ja tehdä jotain löytöjäkin.
perjantaina käytiin koko porukalla,lauantaina kävin heti aamusta yksin ja sunnuntaina käytiin tytön kanssa kaksin.
maltillisesti tuli löytöjä taaskin ja tässäpä joitain:

 nanson mekkonen.ja taustalla kangas joka päätyy myöhemmin varmastikin saksittavaksi..

 globe hopen kaksi laukkua löytyi.
hauskoja minusta,mies tuhahti varsinkin tuolle haalarilaukulle..

 virkattupitsi on nyt jotenkin mulle se juttu..
hmmm,tuli taas ostettua yksi hame vaikken minä hametyyppi ookkaan,no mutta 0,5e makso joten otin riskin!!
taustalla uffilta ostetut verhot tytön huoneeseen.

 työmekoksi musta taskullinen mekko jonka niskassa on kiva rusetti.
kai tuota pitsimekkoakin voisi töissä käyttää vaikka menomekoksi sen ajattelin..
juu.rusetitkin sykähdyttää.
alemmassa kuvassa kumpaankin mekkoon sopivat rusettikorvikset!!


tyttö löysi itselleen lein ja peruukin että jos vaaleatukka ahistaa,parit korvikset nipsukiinnityksellä.
minulle parit mustat korvikset.
pehmokala tuli tuliaisiksi ja siinä oli ilokseni tuommonen suomessa tehty-lappunen.


IHANA REISSU.
TOIVOTTAVASTI PÄÄSEE TAAS PIAN!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti