maanantai 21. lokakuuta 2013

hyvinkin harmaata..

niin,oon vähän innostunu noista neuloksista..
kamomillaheppaa ei meinanut minulle Majapuulta riittää mutta sainpas kuitenkin.JEEEE!!!
V&V ovat tulleet vähn nirsoileviksi ja liian "isoiksi" mutta tämä kitaraneulos upposi kumpaiseenkin ihan samantien.tästäkin:JEI!!
heppakangas ei ihan huppuun riittäny joten mulle huppari ilman huppua.






oho,mainos.mutta pojat sai kuvauspalkkiot!

nyt en kyllä muista mistä ottobresta hupparin kaavat on mutta jostain..sivutaskut lisäsin kuitenkin ohi kaavan.
minun tunika on jostain käsityökerholehdestä,aika paljosti muokattuna.sivuilla taskut.
niin ja neulokset tosiaan nettikauppa Majapuulta.

leikattuna on taas läjä ommeltavaa ja yksi tuoli oottaa varastossa purkamista mutta töihinhän sitä on taas huomenna vaan lähettävä..hitsi!

ENSIKERTAAN!!

4 kommenttia:

  1. Ihania vaatteita, ihanat hupparit poitsuilla ja ihana paita itsellesi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!töissä tänään testattu,kivan lämmin oli!

      Poista
  2. Mahtavia. Tuo sinun paita on niin ihana! :) Mitenkäs en ollukaan vielä lukijana... No nyt olen. :)

    VastaaPoista