torstai 13. syyskuuta 2012

polkupyörä tuunailua..
keväällä bongasin juuri täydellisen ihanan (helkama??) polkupyörän netistä,se oli juuri hyvän keltainen ripauksella mustaa.kolme vaihteinen,vähän semmonen mummomallinen.oih!
asennoiduin jo että ostan sen mutta voi kun kävin sitä liikkeessä kysymässä niin ei sitä enää saanutkaan mistään.
voi murrr,miksi se kuva sitten koreili netissä??!!
en sitten ostanut mitään kun en juuri sitä ihanaa saanut.
viikko sitten iski taas pyöräkuume ja annoin periksi sille etten uutta pyörää tarvitse vaan että maalataan sitten vanha uudeksi..
(vaikkakin olisin mieluusti ottanut sellaisen jossa voi pystymmässä ajaa ja kolme vaihteinen jalkajarrullinen ois ollu kivempi.)
 vanha pyörä vielä vanhassa kunnossa..
 ..tarrojen poiston ja hionnan jälkeen se meni osiin..minä en sitä uskaltanut purkaa vaan se oli tuo mieheni.
 ja tässä tulee uuttaa maalipintaa mastonin mattamustalla spraymaalilla.
 ja siinäpä se taas on maalattuna ja kasattuna.onkos tämä vähän semmosen varastetun näköinen?!kuulema,joten..
 oli taas minun vuoro tehdä jotain eli viimeistelin polkupyörän enemmän minun näköiseksi.
 tadaaaaaa!!!eikös se nyt näytäkin enemmän tyttöjen pyörältä?
ja juu,ostin myös satulaan geelitäytteisen pehmusteen!!
 testiajo.hyvin meni,takapihalla ympyrän ajo!!
se on minun pyörä!!
huomenna koetan muistaa ostaa lukon ja mökiltä isä tuo minulle vielä ison mustan  tavarakorin tarakalle.
jee,hyvä peli!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti