perjantai 7. syyskuuta 2012

viikko sitte alkoi pölyjen pyyhintä olohuoneen hyllyiltä..
noh,ketkä tuntee niin tietää etten tee sitä kuin kerran vuodessa,pitäisi useammin mutta kun ei ne pölyt minulle näy kun hyllyt ovat korkealla..
noh,esittelen nyt meidän olkkarin hyllyt kuitenkin vaikken projektissa loppuun vielä päässytkään.
 ensimmäinen hylly.esikoisen tekemiä juttuja kuudenvuoden ajalta.tuli sinne hyllylle muutakin mutta nämä oli niin ihania taas nähdä että piti kuvata aivan erikseen.
 nämä on minun tekemät joskus yhdeksän vuotta sitten,harjottelussa ollessani.
 hylly joka nyt järjestetty uudelleen ja pölyistä siivottu!!hyvä minä!
 oijoi,kolme nuorinta lapsukaistani ovat kerhossa ja tämmösiä oli tullut.voi,ihania!!
 hmmmm..tästä en pölyjä pyyhkinyt.vaatii siis sen ja järjestelyn.joskus.ehkä huomenna.miehelläni on säästössä kaikkea kivaa myös ja tokihan ne esillä ovat.vanha kamerakin jossa irroitettava salama,oih!!
 minulta vain puisia kissoja..
maatuskoja olen keräillyt.sisko löysi esimerkikisi suuren maatuskan ROSKIKSESTA ja antoi sen sitten minulle.oli se vähän haljennut mutta silti siinä oli kaikki ne tyypit tallessa.huippu löytö!kiitos sisko!!
tämäkin hylly odottaa minun pölyrättiä.ehkä tämäkin huomenna sitten..
huomasin myös että vajausta on hyllyssä joten ehken kierrän kirpparit taas tarkemmin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti